LinX CGM Garanciális feltételek

Kompenzációs szabványok CGM-ekhez

Szenzorok cseréjének szabványai:

1. Szállítás közben megsérült vagy deformálódott külső csomagolás.

2. Új applikátor kinyitásakor a szenzor elmozdulása és hibás működése észlelhető.

3. Használat közben a ragasztószalag nem tapad megfelelően, és a szenzor idő előtt leesik.

4. Jelentős vérzés esetén a felhelyezést követően, amely miatt a szenzor nem használható vagy a vércukoradatok jelentős eltérést mutatnak, humanitárius alapon kompenzáció biztosítható.

5. Többszörös “eszközhiba” riasztás, megszakított vércukoradatok, valamint az ügyfélszolgálattal történő egyeztetés alapján megerősített termékhiba.


Az alábbi esetekben nem jár kompenzáció:

1. A szenzor beültetésre került a testbe, majd a termékhiba ügyfélszolgálati megerősítés nélkül eltávolításra került, és az adatok elemzése után a hiba a használati problémára vezethető vissza.

2. Ha a felhasználók által vásárolt szenzor használati időtartama (beleértve a próbaidőszak alatt viselt vagy csereként kapott szenzort) meghaladja a 15 napot Linx esetén (14 napot Aidex esetén), illetve ha mesterséges sérülés (pl. ütés vagy ejtés) történt, a szenzor lejárt, vagy bemutató termékről van szó.

Szenzorok (próbák) kompenzációs módja:

1. A kompenzáció a hibás szenzor felhasználatlan időtartamának összegére épül. Amint a fennmaradó használati idő összesítve eléri a 15 napot (Aidex esetében 14 napot), egy új szenzort biztosítunk.

2. A kompenzáció igénylése a MicroTech Cloud Platform értékesítés utáni rendszerén keresztül történik, melyhez kizárólag a hivatalos disztribútorok kapnak hozzáférést, így a GluX jogosult közvetlen garanciális ügyintézés lefolytatására.

Garanciális panasz, hibabejelentés itt